Zvanje   Docent
Uža naučna oblast: Teorijska i primenjena psihologija  
 
Akademska karijera:  
Doktorat: 2017 Filozofski fakultet, Beograd Psihološke nauke, psihologija potrošača
Master: 2011 Fakultet za pravne i poslovne studije
dr Lazar Vrkatić, Novi Sad
Teorijska i primenjena psihologija
Diploma: 2009 Fakultet za pravne i poslovne studije
dr Lazar Vrkatić, Novi Sad

Teorijska i primenjena psihologija

Reprezentativne reference:

 

  • Mitić, A., Petrović, I., Đurić, V. (2018) Social Rank Styles, Machiavellianism and the Attitude toward Conspicuous Consumption, Applied Psychology, Vol 11, 2. 207-225.

  • Мitić, A. (2017). Upadljiva potrošnja, gordost i predrasude. 65. Kongres psihologa Srbije. Globalizacija i lokalizacija psihologije. Knjiga rezimea. 51-52.

  • Mitić, A., Petrović, I. & Đurić, V. (2017). Role of Conspicuous consumption in social interaction and perception. Teme. Vol. XLI, No 4, 951-963.

  • Mitić, A. (2015). Psihološki i socijalni indikatori bezbednosti mladih na jugoistoku Srbije. Savremeni trendovi u psihologiji. Knjiga sažetaka. 242-244.

  • Mitić, A., Lošonc, H. i Đurić, V. (2015). Materijalizam, upadljiva potrošnja i kompulsivna kupovina, 53. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 160.

  • Mitić, A. i Petrović, I. (2015). Uticaj firmirane odeće na formiranje prvog utiska o osobi, 53. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 161.

  • Mitić, A. (2015). Conspicuous consumption and machiavellism as strategies of social competition, Poster presented at The 14th European Congress of Psychology, Linking technology and psychology: feeding the mind, energy for life, Milan, Italy pp. 1445.

  • Vujović, M., Mitić, A. i Đurić, V. (2015). Stilovi socijalne kompeticije kao prediktori školskog nasilja. V međunarodni naučni skup „Vrednosti i identitet“. Novi Sad: FPPS. Zbornik radova. 189-197.

  • Mitić, A., Gojković, V. i Đurić, V. (2014). Osobine ličnosti i interpersonalne strategije. u Franceško, M. (Ed), Vrednosne orijentacije mladih u Vojvodini: Stanje i perspektive. (pp. 19 - 43). Novi Sad: Fakultet za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić.

  • Mitić, A., Velov, B., Vukičević, L., Dragojević, A. i Đurić, V. (2014). Mesto upadljive potrošnje u vrednosnom sistemu današnje omladine, 52. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 20-21.

  • Mitić, A. (2012). Odnos prema vlasti u domenu stilova socijalne kompeticije, 60. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 191-192.

  • Kostić, M., Mitić, A. (2012). Semantički odnos srednjoškolaca u AP Vojvodini prema verskoj nastavi i građanskom vaspitanju, 60. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 210.

  • Roksić, T., Mitić, A. (2012). Stav prema falsifikovanoj firmiranoj garderobi i self-koncept, Knjiga rezimea: XVIII Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 122.

  • Mitić, A., Vukičević, L., Đurić, V. (2012). Makijavelizam i stilovi socijalne kompeticije kao prediktori stava prema upadljivoj potrošnji, Knjiga rezimea: XVIII Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 118.

  • Vukičević, L., Mitić, A., Đurić, V. (2012). Socijalna anksioznost i odnos prema firmiranoj garderobi kod učenika šestog i sedmog razreda osnovne škole, Knjiga rezimea: XVIII Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 102.

  • Vukičević, L., Velov, B., Mitić, A., Đurić, V. (2011). Psihološki korelati pozitivnog stava prema upadljivoj potrošnji. Knjiga rezimea: XVII naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 143-144.

  • Bosiok, D., Mitić, A., Velov, B., Đurić, V. (2010). Tetovaže kao vid upadljive potrošnje, XVI Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 81-82.

  • Velov, B., Bosiok, D., Mitić, A., Đurić, V. (2010). Upadljiva potrošnja, osetljivost na interpersonalni uticaj i konformizam kod mladih, XVI Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 80-81.

  • Mitić, A., Velov, B., Đurić, V. (2010). Stav prema upadljivoj potrošnji i interpersonalne vrednosti kod mladih, Zbornik radova sa Međunarodnog naučnog skupa „Društveni izazovi evropskih integracija - Srbija i uporedna iskustva“, 105-113.

  • Mitić, A., Bosiok, D., Velov, B., Đurić, V. (2010). Upadljiva potrošnja, interpersonalne vrednosti i materijalni status kod mladih, XVI Naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 80.

  • Mitić, A., Manasijević, M. (2009). Stavovi mladih u Jugoistočnoj Srbiji o Evropskoj Uniji i procesu Evropskih integracija, 57. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 167-168.

  • Mitić, A., Manasijević, M. (2008). Stavovi studenata o privatnim i državnim fakultetima, 56. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Knjiga rezimea, 230-231.